D3+ MCT KOOKOSÕLI, 1000 IU/20 µg, 50 ml

37.00

2 laos

 

D-vitamiin aitab kaasa immuunsüsteemi normaalsele talitlusele, kaltsiumi ja fosfori normaalsele imendumisele ja ärakasutamisele ning normaalsele vere kaltsiumisisaldusele. Vitamiin D aitab hoida luid, hambaid ja lihaste talitlust normaalsena.

1 tilk=1000 IU

 

 

2 laos

Kirjeldus

Üldinfo

Annustamine: 1 tilk päevas

Toodetud Saksamaal  (Joni Med)

Koostis: MCT õli (MCT = keskmise ahelaga triglütseriidid), vitamiin D3 (kolekaltsiferool)

 

 

PÄEVANE ANNUS SISALDAB       1 tilga kohta                               % NRV*


Vitamiin D3                                            1000 IU                                      500%

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

 

% NRV* – protsent päevasest võrdluskogusest täiskasvanutele. (NRV – Nutrient Reference Value)

 

 

Hüvasti D-vitamiini puudus. D3+-vitamiini õlitilgad on vedelad päikesekiired, mis panevad aluse teie immuunsüsteemile ja heaolule. Kookosõli tagab parema imendumise.

TERVE SÜDA (JA LUUD!) Vitamiinid D3 ja K2 toetavad teie südame-veresoonkonna süsteemi ja luid mitmel erineval viisil. Annustes 1000 RÜ ja 20 μg piisab ühest tilgast päevas.

100% vaba tarbetutest lisaainetest:   säilitusainetest, maitse- ega värvainetest. Laktoosivaba, želatiinivaba, gluteenivaba.

Suur annus 1000 IU/25 μg D3-vitamiini  tilga kohta, et vältida D-vitamiini puudust. D-vitamiin tõstab külmal aastaajal tuju ja immuunsüsteemi.

Kõrgeim biosaadavus-  puhas D3-vitamiin kõrgekvaliteedilises MCT kookosõlis tagab kõrge biosaadavuse ja tagab tõhusa imendumise organismis

Üldkehtivad soovituslikud D-vitamiini annused

*alla 2-aastastele lastele ja rasedatele 10 mikrogrammi
*2-18-aastastele lastele 7,5 mikrogrammi

*Tööealistele soovitatav annus on 10-25 mikrogrammi septembrist kuni aprillini ja juhul, kui ei tarbita regulaarselt ja piisavalt vitamiinidega rikastatud piimatooteid, toidurasvasid või kala.
*Kindlasti peaksid oma D-vitamiini taset jälgima taimetoitlased, kuna taimetoit annab vähe D-vitamiini ja taimedes sisalduv D2-vitamiin ei ole sama tõhus, kui päikesest ja toidulisanditest saadav D3 vitamiin.
*Täiendavalt peaksid D-vitamiini võtma ka dieedipidajad selleks, et dieedi ajal säilitada luustiku ja lihaste hea tervis.

Kasulikkus:

✔Päikesevitamiin aitab säilitada organismi immuunsust 
✔Puudus seotud psoriaasi ja polüskleroosiga ning tõstab infektsiooniohtu.
✔Puuduse tõttu tõuseb tõenäosus haigestuda hingamisteede haigustesse.
✔Kaitsev toime mõningate vähktõbede ja diabeedi vastu.
✔Toetab veresoonkonna haigustest paranemist.
✔Aitab ära hoida osteoporoosi teket, vähendada luu väsimusmurde ja luude pehmenemist.
✔Rohkem D-vitamiini vajavad eakad, lapsed, ülekaalulised, dieedipidajad ja taimetoitlased.
✔Pimedal ajal loomulikul teel piisavas koguses D-vitamiini saada ei õnnestu.
✔Vaid nädalapikkune soojamaareis D-vitamiini taset säilitada ei aita.
✔D-vitamiini puhul ainult mitmekülgsele tervislikule toitumisele lootma jääda ei saa.

Ohutusalane teave:

Ärge ületage soovitatud päevaannust. Toidulisandeid ei tohiks kasutada mitmekülgse ja tasakaalustatud toitumise ning tervisliku eluviisi asendajana. Kui olete rase, imetate, võtate ravimeid või olete arsti järelevalve all, pidage enne kasutamist nõu arstiga. Kõrvaltoimete ilmnemisel lõpetage kasutamine ja pidage nõu oma arstiga.

 

Sulle võib meeldida ka…

Go to Top