D3+K2, (Healthy Body), 5000 IU, 180 kapslit, 6 kuu jagu

44.00

3 laos

 D3 vitamiinil on väga oluline roll kaltsiumi ainevahetuse regulatsioonil. D3 vitamiini vaeguse korral langeb kaltsiumi imendumine soolest, mistõttu ei suuda organism ennast piisavalt kaltsiumiga varustada. See võib põhjustada väga erinevaid terviseprobleeme – luud hõrenevad ja kaotavad oma mineraalset tihedust, hambad kaotavad tugevust ning lagunevad, lihaste (sh ka südamelihase) funktsioon halveneb.

3 laos

Kategooria:

Kirjeldus

Üldinfo

Annustamine: 1 kapsel päevas

Toodetud Saksamaal

Koostis: Täiteaine: mikrokristalne tselluloos, kapsli kest: hüdroksüpropüülmetüültselluloos, D3-vitamiin (klekaltsiferool), vitamiin K2 menakinoon-7 (MK-7). Sisaldab selliseid allergeene nagu: PIIM, soja, nisu, lupiin, munad, seller, pähklid ja sinep.

Mis haigused on seotud vitamiini D vähesusega?

a) Täiskasvanutel võivad luudemuutused viia osteoporoosi ja luumurdude tekkeni.

b) Lastel ja noortel soodustab D-vitamiini vähesus luustiku arenguhäirete väljakujunemist. Madal tase võib tingida osteomalaatsiat ja rahhiiti, Osgood-Schlatteri tõbe, Sinding-Larsen-Johansseni tõbe, Schauer- manni tõbe, harva ka idiopaatilist juveniilset (laste) osteoporoosi. D-vitamiini puudusel on oluline roll ka ühe raske liigeshaiguse – Perthese tõve – tekkel. Selle haiguse kõrgem levimus on põhjamaades, kus tingituna Päikese madalast intensiivsusest on D-vitamiini vähesus laialt levinud probleem (ekvatoriaalpiirkondades seda haigust ei esine).

c) D-vitamiinil on roll lihase kontraktsioonijõu tagamises. Seetõttu võib vitamiini vähesus tingida lisaks luude probleemidele ka noorsportlastel madalamat sooritusvõimet ja eakatel inimestel sagedasemaid kukkumisi ja luumurde.
Inimesed, kes peaksid keskmisest suuremaid D-vitamiini annuseid võtma:

*eakad, kes liiguvad suvel vähe väljas ja kellel on D-vitamiini tootmine nahas vähenenud,
*inimesed, kes viibivad suvel vähe päikese käes,
*tumedanahalised inimesed, kellel on naha melaniinisisaldus kõrgem,
*sportlased, eriti sisealadega tegelevad sportlased, sest nemad kulutavad oluliselt rohkem kehasse kogunenud D-vitamiini varusid,
*ohustatud on ka inimesed, kes tarvitavad palju alkoholi, kes on rangel taimse toidu dieedil, kellel on erinevad peensoolehaigused ja kes tarvitavad teatud ravimeid pikemaajaliselt (nt kortikosterioidid),
*suurenenud D-vitamiini vajadus on ka rasedatel, sest siis on vaja varustada arenevat loodet kaltsiumiga.
*Riskirühma kuuluvad puberteediealised lapsed, kel on kiire kasvuperiood. Just sel ajal moodustub suur osa luumassist ning mida tugevam see on, seda väiksem on tõenäosus, et hilisemas elus tekib probleeme luude hõrenemisega

Kasulikkus:

✔Päikesevitamiin aitab säilitada organismi immuunsust.
✔Puudus seotud psoriaasi ja polüskleroosiga ning tõstab infektsiooniohtu.
✔Puuduse tõttu tõuseb tõenäosus haigestuda hingamisteede haigustesse.
✔Kaitsev toime mõningate vähktõbede ja diabeedi vastu.
✔Toetab veresoonkonna haigustest paranemist.
✔Aitab ära hoida osteoporoosi teket, vähendada luu väsimusmurde ja luude pehmenemist.
✔Rohkem D-vitamiini vajavad eakad, lapsed, ülekaalulised, dieedipidajad ja taimetoitlased.
✔Pimedal ajal loomulikul teel piisavas koguses D-vitamiini saada ei õnnestu.
✔Vaid nädalapikkune soojamaareis D-vitamiini taset säilitada ei aita.
✔D-vitamiini puhul ainult mitmekülgsele tervislikule toitumisele lootma jääda ei saa.

Ohutusalane teave:

Ärge ületage soovitatud päevaannust. Toidulisandeid ei tohiks kasutada mitmekülgse ja tasakaalustatud toitumise ning tervisliku eluviisi asendajana. Kui olete rase, imetate, võtate ravimeid või olete arsti järelevalve all, pidage enne kasutamist nõu arstiga. Kõrvaltoimete ilmnemisel lõpetage kasutamine ja pidage nõu oma arstiga.

Go to Top