MAGNEESIUM, 300 mg, 300 kapslit, 5 kuu jagu

59.00

6 laos

Magneesium on vajalik lihaskoe lõõgastumiseks ja närvitalitluseks. See mineraalaine lõõgastab veresooni ja on oluline südamelihase töös. Magneesium, mida on nimetatud ka looduslikuks kaltsiumikanali blokaatoriks, aitab korraldada südamelöökide sagedust ja lihaste kokku tõmbumist, vähendab trombide teket, reguleerib ioonide liikumist rakku ja sealt välja.

 

 

6 laos

Kirjeldus

Üldinfo

Annustamine: 2 kapslit päevas koos klaasitäie veega.

Toodetud Saksamaal  (Qidosha)

Koostis: magneesiumglütsinaat, magneesiumtsitraat, askorbaat, malaat, tauraat, aspartaat, laktaat, glükonaat, tsitraatmalaat, kapsli kest (hüdroksüpropüülmetüültselluloos)

 

PÄEVANE ANNUS SISALDAB                                             2 kapsli kohta                              % NRV*


Magneesium-glütsinaat                                                             500 mg                                             *

Magneesium-tsitraat                                                                  100 mg                                              *

Magneesium-askorbaat                                                              100 mg                                             *

Magneesium-malaat                                                                    50 mg                                              *

Magneesium-tauraat                                                                    50 mg                                              *

Magneesium-aspartaat                                                                50 mg                                              *

Magneesium-laktaat                                                                   50 mg                                               *

Magneesium-glükonaat                                                              50 mg                                              *

Magneesium-tsitraatmalaat                                                      50 mg                                               *

Kokku elementaarset magneesiumi                                         300 mg                                           80%


% NRV* – protsent päevasest võrdluskogusest täiskasvanutele. (NRV – Nutrient Reference Value)

 

 

Magneesiumi erinevate vormide segu näitab optimaalset biosaadavust.

Igaüks, kes pole kunagi magneesiumiga lähemalt tutvunud, on kindlasti üllatunud paljudest erinevatest magneesiumiliikidest, mida selles komplekstootes on kombineeritud. Seda seetõttu, et puhast magneesiumi pole üldse saada, vaid ainult koos teiste ainetega. Sõltuvalt sellest, millise ainega magneesium on seotud, imendub ja kasutab organism seda erinevalt. Ja iga inimese jaoks võib üks või teine ​​magneesiumiühend paremini mõjuda. Või võib-olla erinevate magneesiumiühendite kombinatsioon. Näiteks magneesiumoksiid ladestub väidetavalt organismis paremini, tsitraat aga imendub organismi kiiremini. Lisaks taluvad mõned inimesed üht-teist paremini.

Qidosha Magneesiumikompleks ühendab ühes kapslis 9 kvaliteetset magneesiumivormi ja tagab seega tõhusa magneesiumivaru. Magneesiumikapslid katavad 80% päevasest magneesiumivajadusest ja annavad seega väärtusliku panuse elutähtsa organismi toimimisse: magneesium aitab kaasa normaalsele energiavahetusele ja normaalsele lihaste talitlusele.

 

Parem taluvus: mõned magneesiumiühendid võivad mõnel inimesel põhjustada seedetrakti probleeme. Erinevaid ühendeid kombineerides saab magneesiumi talutavust parandada.

Lai kasutusala: erinevatel magneesiumiühenditel on erinev toime. Erinevaid ühendeid kombineerides saab katta laia kasutusala.

Magneesiumglütsinaat on hästi talutav magneesiumühend, mis sobib eriti hästi lihaste talitluseks. Sellel on lihastele lõõgastav toime ja seetõttu võib see aidata lihaskrampide, lihaspingete ja unehäirete korral.

Magneesiumtsitraat on veel üks hästi talutav magneesiumiühend, mis sobib eriti hästi energia metabolismiks. See aitab kehal saada toidust energiat ja võib seega aidata väsimuse ja kurnatuse korral.

Magneesiumaskorbaat on magneesiumi ja C-vitamiini kombinatsioon. C-vitamiin on oluline magneesiumi imendumiseks soolestikust. Magneesiumaskorbaat võib seega suurendada magneesiumi biosaadavust.

Magneesiummalaat on magneesiumiühend, mis on seotud aminohappe malaadiga. Malaat on organismis oluline energiaallikas. Magneesiummalaat võib seega toetada energia tootmist kehas ning leevendada väsimust ja kurnatust.

Magneesiumtauraat on magneesiumühend, mis on seotud aminohappe tauriiniga. Tauriin on oluline neurotransmitter, mis toetab närvide funktsiooni. Seetõttu võib magneesiumauraat aidata ärevuse, depressiooni ja unehäirete korral.

Magneesiumaspartaat on magneesiumiühend, mis on seotud aminohappe asparagiinhappega. Asparagiinhape on valkude oluline ehitusmaterjal. Magneesiumaspartaat võib seega toetada lihaste funktsiooni ning leevendada väsimust ja kurnatust.

Magneesiumlaktaat on magneesiumiühend, mis on seotud piimhappega. Piimhape on organismis oluline energiaallikas. Magneesiumlaktaat võib seega toetada energia tootmist kehas ning leevendada väsimust ja kurnatust.

Magneesiumglükonaat on magneesiumiühend, mis on seotud glükoosiga. Glükoos on kehas oluline energiaallikas. Magneesiumglükonaat võib seega toetada energia tootmist kehas ning leevendada väsimust ja kurnatust.

Magneesiumtsitraatmalaat on magneesiumtsitraadi ja magneesiummalaadi kombinatsioon. See ühendab mõlema ühendi eelised ja võib seetõttu hõlmata laia valikut rakendusi.

Magneesium aitab säilitada ka normaalseid luid ja hambaid.

 

  • Ideaalne sportlastele: regulaarne füüsiline aktiivsus suurendab magneesiumi vajadust. Seetõttu peaksid sportlased lisaks tasakaalustatud toitumisele pöörama erilist tähelepanu biosaadava magneesiumi optimaalsele varustamisele.

 

Magneesium on seotud biokeemiliste ja ensümaatiliste protsessidega. Magneesium võtab osa rohkem kui 300 elutähtsast ensümaatilisest reaktsioonist, milleks on näiteks geneetilise informatsiooni edastamine, mis on vajalik vitamiinide ja mikroelementide omastamiseks, aminohapete aktiveerimiseks jne. Ka energiatootmine, vererõhu reguleerimine, vere glükoosisisaldus, lihaste ja närvide töö käivad magneesiumi funktsioonide hulka.

Kuidas magneesiumi puudust ära tunda?

Ohumärkideks võivad olla:

*kaltsiumipuudus ja selle tagajärjed nagu haprad luud ja kergesti lagunevad hambad
*südame-veresoonkonna haigused, südame rütmihäired ja pekslemine
*nõrkus
*probleemid lihastega – krambid, lihaspinge, lihasevalu
*treemorid (käte, pea, lõua, jalgade värisemine)
*iiveldus
*ärevus, stress ja paanikahood
*kõrge vererõhk
*II tüübi diabeet
*respiratoorsed probleemid
*pearinglus
*kurnatus
*kaaliumipuudus
*neelamishäired
*mäluhäired
*segaduses olek
*unehäired
*kõhukinnisus
*silmade valgustundlikkus ja probleemid valgusetaseme muutusega kohanemisel
*tundlikkus valjude helide suhtes
*rahutus ja hüperaktiivsus
*pidev isu soola, magusa või millegi muu järele, mida täpselt nimetada ei oska

Organismis vajatakse magneesiumit:

*luudele (umbes 70% organismis olevast magneesiumist paikneb luudes);
*valkude töötlemiseks;
*lihaste energia vabastamiseks;
*kehatemperatuuri reguleerimiseks;
*kaltsiumi, fosfori, kaaliumi, tsingi ja naatriumi ainevahetuseks;
*C-, D- ja E-vitamiini ning B-grupi vitamiinide paremaks omastamiseks;
*südamelöökide reguleerimiseks;
*südamelihaste tööks ja vereringe reguleerimiseks;
*energia vabastamiseks ning närvide ja lihaste toimimisel,
*vähemalt 300 põhilises ensümaatilises reaktsioonis,
*süsivesikute ainevahetuse mõjutamiseks ja amiinohapete aktiveerimiseks.

Järgmiste sümptomite esinemine: ärevus, hüperaktiivsus, uneprobleemid (magneesium on vajalik närvisüsteemi tööks ning selle puudus võib tuua kaasa eelpool nimetatud probleeme); valusad lihaskrambid, silmade tõmblemine.

9 põhjust, miks magneesium on su kehale hea:

✔Annab energiat ja reguleerib keha energiataset
✔Aitab lõõgastuda ja rahustab närve
✔Reguleerib und ja ravib unetust
✔Toetab seedimisprotsessi ja neutraliseerib maohapet
✔Lõdvestab väsinud lihaseid
✔Reguleerib organismis kaltsiumi ja kaaliumi sisaldust
✔Kannab hoolt südame tervise eest
✔Hoiab ära migreeni ja peavalusid
✔Ennetab luude hõrenemist

Ohutusalane teave:

Ärge ületage soovitatud päevaannust. Toidulisandeid ei tohiks kasutada mitmekülgse ja tasakaalustatud toitumise ning tervisliku eluviisi asendajana. Kui olete rase, imetate, võtate ravimeid või olete arsti järelevalve all, pidage enne kasutamist nõu arstiga. Kõrvaltoimete ilmnemisel lõpetage kasutamine ja pidage nõu oma arstiga.

Sulle võib meeldida ka…

Go to Top